Nær avtale for Canal Digital
og TV 2

Oppdatert 2. juni kl. 21.00: Canal Digital og TV 2 har forhandlet 44 timer på overtid, og har kommet langt i arbeidet med å finne en ny avtale. Partene er enige om å gi hverandre nødvendig tid for å lande en endelig distribusjonsavtale for TV 2s kanaler hos Canal Digital.

Canal Digitals kunder sto lenge i fare for å miste TV 2s kanaler, men kan nå glede seg til å heie på Norge når de møter Island i kveldens fotballkamp.

– Denne avtalen vil være svært viktig for både TV 2 og Telenor. Vi er enige om at vi trenger noe mer tid og har klart å bli enige i flere vesentlige spørsmål. Det er fortsatt enkelte diskusjoner som gjenstår, men det er svært sannsynlig at vi kommer fram til en god avtale for våre kunder, sier Ragnar Kårhus, administrerende direktør i Canal Digital.

Spørsmål og svar

Hva betyr det at dere har kommet langt i arbeidet med ny avtale?

Vi er enig i mye, men det gjenstår noen detaljer. Det betyr at vi ikke har en ferdig underskrevet avtale, men at vi har svært god tro på at vi kommer i mål.

Betyr det at vi ikke får svarte skjermer?

Partene ble enige lørdag 2. juni om å ikke slukke signalene. Selv om avtalen ikke er ferdig signert så fortsetter dialogen, og vi er på god vei mot en endelig avtale.

Hvor får jeg mer informasjon?

Følg med på våre nettsider og Facebook-siden vår, der vi vil gi beskjed straks vi har noe mer å fortelle.

Får du ikke svar på spørsmålet ditt? Kontakt oss

Vi sitter klare til å hjelpe deg om du lurer på noe mer

Vi oppdaterer denne siden kontinuerlig med spørsmål som våre kunder stiller når de kontakter oss.

Finner du likevel ikke svaret på det du lurer på, kan du ringe oss på tel 915 06 070.

Du kan også gå til Facebook-siden vår  hvor vi svarer alle så fort vi klarer.

TV 2 og Canal Digital