Canal Digital motar prisen for beste kundeservice i kategorien TV-signaler.

Canal Digital har markedets beste kundeservice … igjen!

God kundeservice er svært viktig for våre kunder, og det er svært viktig for oss. Derfor er vi nå kjempestolte og glade for å ha vunnet «Kundeserviceprisen 2019», som deles ut av Kantar i samarbeid med Tekna og teknologileverandøren Loxysoft, i kategorien TV-signaler. Det er Norges største undersøkelse om kundeservice, der Kantar tar kontakt direkte med forbrukerne, som ligger til grunn for prisen. At det dermed er våre egne kunder, og deres vurdering av vår kundeservice, som har bidratt til å gjøre oss best i klassen, gjør oss ekstra stolte av anerkjennelsen. – Målet vårt er å møte alle henvendelser med empati og forståelse, og det varmer ethvert Canal Digital-hjerte når kunder gir oss tilbakemelding på at det er et mål vi oppfyller. – Denne prisen kommer først og fremst som følge av det enorme arbeidet som legges ned av våre herlige og veldig kunnskapsrike medarbeidere på kundesenteret, forteller Morten Nygaard, Head of Customer Service, i Canal Digital.

Canal Digital mottar pris for beste kundeservice i kategorien TV-signaler.

Stor produktkompetanse

Ifølge Kantar er våre kunder spesielt fornøyd med den svært høye produktkompetansen og den gode empatien og forståelsen de blir møtt med når de tar kontakt med oss: – De som leverer TV-signaler tilbyr et produkt som er viktig i mange nordmenns dagligliv, og det vil for mange knytte seg stor frustrasjon til å ikke få løst et problem knyttet til tjenesten. Canal Digital utmerker seg med svært høy produktkompetanse, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar TNS. Det er flere elementer som gjør at nettopp Canal Digital vant årets pris. – Kundene til Canal Digital sier at de blir møtt med empati og forståelse når de har et problem. Disse to områdene kombinert med produktkompetansen gjør at de har en svært høy score i 2019, utdyper han.

Canal Digital har markedets beste kundeservice

Andre prisen på rad

Dette er den andre kundeserviceprisen vi vinner på rad, etter at vi vant «Kundeserviceprisen 2019 – Best i test» i kategorien «Beste TV-distributør» under Kundeservicedagen i fjor, arrangert av Confex. Denne prisen ble delt ut på bakgrunn av resultater fra selskapet SeeYou som gjennomfører landets største blindtest for å kåre de beste kundesentrene i landet. Hvert kundesenter har i forbindelse med undersøkelsen blitt kontaktet av såkalte mystery-shoppere som deretter har rangert de forskjellige kundesentrene etter kriterier som totalopplevelse og hvorvidt de opplevde at deres problem ble godt løst. «SeeYou benytter de kommunikasjonskanalene hvert enkelt kundesenter har, som for eksempel telefon, chat, kontaktskjemaer og mail. De som vinner, skårer høyest på alle områdene. Det betyr at de har kundeservice av høy kvalitet, samt fornøyde kunder,» skriver Confex, som deler ut prisen, på sine hjemmesider. – Å vinne to kundeservice-priser på rad gjør oss innmari stolte, men også ydmyke for at vi må fortsette å levere. Vi jobber knallhardt for å gi kundene våre den servicen de fortjener, og en anerkjennelse som dette viser oss at vi er på riktig vei. Det motiverer oss veldig til å stå på videre, sier Thomas Peratinos, Head of CX Operations i Canal Digital.

Det beste av TV og streaming samlet på ett sted

Er du kunde hos oss får du ikke bare overlegen lyd- og bildekvalitet på den store skjermen i stua. Vi har også den rå Canal Digital-appen som gjør at du kan strømme og se TV når og hvor du vil.

Med vår nyeste dekoder, OnePlace, får du maks valgfrihet til det du vil se samlet på ett sted.

Med Canal Digital-appen kan du se favorittprogrammene dine når og hvor du vil - på alle skjermer

Min Side er din selvbetjente kundeservice med alt du trenger å vite om abonnementet ditt.